Általános Szerződési feltételek
Jelen dokumentum tartalmazza a Dioné Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., mint szolgálató által üzemeltetett www.dione.hu weboldal és webáruház (a továbbiakban: honlap) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket és a honlap igénybevételének felhasználó általi használati feltételeit.
A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.
A szerződés nyelve: magyar
A honlap tulajdonosának és üzemeltetőjének adatai:
Dioné Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely és üzlethelyiség: Budapest 1126 Budapest, Csörsz u. 7
Adószám: 12628971-2-43
Bejegyző cégbíróság: Fővárosi Bíróság
Cégjegyzékszám: 01-09-959635
Bankszámlaszám HUF: 12010367-00137077-00100000
Számlavezető bank: Raiffeisen Bank Zrt.
A honlap használata során köteles gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse meg.
Felhasználó a honlap oldalainak böngészésével, valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el a jelen dokumentum tartalmát.
Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen Szabályzat visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
A vásárlás menete
Webáruházunkban vásárlás gyors és egyszerű. Regisztrálni ráér a vásárlás folyamata közben is!
1. Termék/ek kiválasztása:
Tegye a Kosárba a kiválasztott termékeket.
2. Bevásárlókocsi megtekintése:
Ha mindent Kosárba tett, amire szüksége van, kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható "Fizetés" gombra.
3. Regisztráció:
Ekkor kell bejelentkezni, ha még nem tette meg. Ha pedig először jár nálunk, itt regisztrálhat, az "Fiók létrehozása" gombra kattintva.
4. Fizetési mód kiválasztása:
Válassza ki az Ön számára legkényelmesebb fizetési módot. Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.
Fizetés bankkártyával.
A megrendelés véglegesítése után azonnal fizethet MasterCard, Maestro, VISA vagy VISA Electron bankkártyával az OTP Bank titkosított weboldalán. Adatai végig biztonságban lesznek, a bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyája adataihoz.
Fizetés átvételkor készpénzben.
Készpénzben kiszállítás esetén átvételkor a futárnak.
Ezután kattintson a "Folytatás a következő lépéssel" gombra. A szállítási mód automatikusan generálódik:
5.Szállítási mód: kiszállítás
Megrendelését az MPL postai futárszolgálat, a Sameday futárszolgálat vagy saját futárunk szállítja házhoz.
Ha az utánvétet választotta, a csomag ellenértékét (a termékek árát és a szállítási költséget) átvételkor fizeti a futárnak. Mindig ellenőrizze a szállítási címet! Ha szükséges, a címet itt tudja módosítani. Ha hiányos, hibás vagy téves adatokat adott meg, az abból eredő bárminemű kárért vagy az abból adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag a Megrendelőt terheli. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig a rosszul megadott adatok alapján kerül sor a kiszállításra, annak költsége is a Megrendelőt terheli.
Megrendelése után összeállítjuk a csomagot. Ha a megrendelt termékek közül valami nincs készleten, elindítjuk annak megrendelését. Csomagja elkészültéről és a feladásról emailben értesítjük.
Ezután kattintson a "Folytatás a következő lépéssel" gombra.
6. Megrendelés véglegesítése:
Véglegesítse megrendelését a Rendelés áttekintése lapon! Itt összegezzük a választott termékeket, a fizetendő végösszeget, és jelezzük a megadott átvételi és fizetési módot. A „Megjegyzés írása” rovatba írhat nekünk, pl. a szállítással kapcsolatos pontosításokat adhat meg.
Figyelem! A megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.
7. Megrendelés elküldése:
Küldje el megrendelését a „Megrendelés elküldésével”. Megrendelése beérkeztéről pár percen belül visszaigazoló emailt küldünk. Megrendelése folyamatát a továbbiakban is figyelemmel kísérheti oldalunkon. Ehhez a bejelentkezés után keresse a „Saját adatok” illetve "Fiókom" oldalon a „Rendelések” menüpontot.
8. Vegye át a megrendelt termékeket.
A hétvégén illetve ünnepnapokon beérkező megrendeléseket a szabadnapot követő első munkanapon dolgozzuk fel.
Amit a számláról tudnia kell:
A csomag minden esetben tartalmazza az Ön által megadott adatokkal kiállított számlát. A számlán tételesen szerepelnek a megrendelt termékek. A számla tartalmazza a szállítási költséget.
Regisztráció :
A vásárláshoz regisztrálni kell. A regisztráció egyszerű és gyors, néhány alapvető adatot kell csak megadni. Adatait természetesen bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki.
Fizetési módok:
Készpénzben az áru átvételekor:
Amennyiben a megrendelését személyesen mintaboltunkban szeretné átvenni, csak a megrendelt termék(ek) árát kell kifizetnie, a számla semmilyen egyéb költséget nem tartalmaz. Kiszállítás futárral esetén, a számla ellenértékét az áru átvételekor a futárnak kell kifizetni. 50.000 Ft fölötti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk.
Bankkártyával:
Bankkártyás fizetés esetén az OTP Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldással egyenlítheti ki a megrendelés értékét. A fizetés biztonságos, banki adataidat az OTP Bank rendszerének kell megadnia.
Az internetes vásárlásnál a következő adatokra lesz szüksége:
Bankkártya száma: a kártya előlapján szereplő 10, 15 vagy 16 jegyű számsor. CVC2 (CVV2) kód: a bankkártya hátoldalán az aláírási panelen található, a kártyaszám után olvasható 3-jegyű szám, mely kizárólag az internetes vásárlásoknál használható. CVC2 kóddal a MasterCard, VISA és VISA Electron típusú kártyák rendelkeznek. Bankkártya lejárati dátuma: a bankkártya előlapján szereplő dátum a következő formátumban hh/éé.
Milyen kártyákat fogadunk el?
Az interneten csak olyan bankkártyákkal lehet vásárolni, melyeken szerepel a CVC2 kód: ezek a MasterCard, VISA vagy VISA Electron kártyák. MasterCard Electronic és Maestro típusú bankkártyákkal nem végezhető internetes tranzakció.
Előleg utalás
Nagyobb értékű, azaz 50000,-Ft feletti termék/ek vásárlása esetén, ha a terméket hosszabb szállítási határidővel tudjuk szállítani, illetve egyedi termékek megrendelése esetén 30% előleget kérünk a megrendelés befogadásához. Ilyen esetben a megrendelése leadása után e-mailt küldünk az előleg utalásához, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatainkat is. Kérjük ilyen esetben mindig csak az általunk elküldött előlegbekérőre utaljon. A megrendelése ez esetben csak akkor válik véglegessé, ha az előleg beérkezett bankszámlaszámunkra.
Szállítás:
A csomagját az MPL postai futárszolgálat, a Sameday futárszolgálat vagy saját futárunk szállítja. Megrendelését készleten lévő termékek esetén 3 munkanapon belül átadjuk a futárnak. Amennyiben eltérő szállítási határidejű termékeket rendel, a rendelés lezárása után a szállítási határidő mindig a leghosszabb határidő lesz. Ilyen esetben emailen vagy telefonon megkeressük, kérésére a megrendelését megbontjuk és a készleten lévő termékeket már 3 munkanapon belül kézbesítjük. Amikor a csomagot összekészítettük, emailen vagy telefonon értesítjük a csomag várható érkezésének napjáról. A regisztrációkor megadott telefonszámon a futárszolgálat értesíteni fogja a kézbesítés időpontjáról. A futárszolgálat várhatóan hétköznapokon 08.00-17.00 óra között kézbesíti a csomagokat. Kérjük, megrendelésekor azt a szállítási címet tüntesse fel, amely címen a szállításkor a futár a csomagot személyesen át tudja adni. Szállítási költséget a rendszer minden esetben feltünteti.
Rendelésenként a kiszállítás díja bruttó 1990 Ft. Bankkártyás fizetés esetén a kiszállítás díja bruttó 1290 Ft. 50.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!
Telefonos megrendelés:
Amennyiben idegen Öntől az interneten való vásárlás, szívesen fogadjuk megrendelését emailen is.
Alapvetően ugyanazok az adatok szükségesek hozzá, mint a webes vásárlásnál.
Írjon levelet emailt a habajatek@gmail.com vagy a dione@dione.hu címre.
Írja le a megrendelni kívánt termék nevét, cikkszámát és a darabszámot.
Válassza ki a szállítási és fizetési módok közül a számára legkényelmesebbet.
14 napos pénz-visszafizetési garancia:
Abban az esetben, ha nem tetszik vagy nincs megelégedve a kapott termékkel, 100%-os pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk.
Amennyiben élni szeretne a pénz-visszafizetési garanciával, ezt minden esetben előzetesen jelezze vevőszolgálatunk bármely elérhetőségén.
Fontos, hogy csak abban az esetben tudjuk ezt a kérést teljesíteni, ha a sértetlen, hibátlan a termék csomagolása.
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 munkanapon belül. A sértetlen (külső sérelmi nyomoktól, használattól mentesen, eredeti csomagolásban, minden címkével együtt) terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Dioné Kft. címére (Dioné Kft. 1126 Budapest Csörsz u. 7), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Abban az esetben, ha a teljes megrendelés visszaküldésre került, úgy annak a megrendelésben rögzített szállítási költsége is visszatérítésre kerül. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Nem veszünk vissza:
- Előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött árut.
- Használt, sérült vagy hibás árut.
- Olyan árut, melyet kimondottan a vásárló igénye és megrendelése szerint lett legyártva, ill. mely speciálisan ennek a vásárlónak lett rendelve.
- Hiányos termékeket (hiányzó részek, kiegészítők vagy csomagolás, hiányzó használati utasítás, stb.).
Garancia:
Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a garanciára vonatkozó magyar törvények érvényesek. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának napja. A hatályos jogszabályok alapján a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell - a megfelelő eltérésekkel - alkalmazni.
Hibásan kiszállított terméket térítésmentesen kicseréljük, ill. javíttatjuk abban az esetben, ha a vásárló a hibát a termék átvétele után max. 14 nappal írásban jelezte.
A garancia érvényét veszti, ha a terméket nem a Dioné Kft. által meghatalmazott személy szervizeli vagy módosítja, a Dioné Kft. jóváhagyása nélkül, vagy ha a hiba, sérülés a termék nem rendeltetésszerű használatából ered.
Hibás termék cseréje, szavatosság:
Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az Eladó, azaz Dioné Kft. hibás teljesítésért való felelősségét jelenti.
Hibás a teljesítés, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a honlapon feltüntetett és általunk meghatározott tulajdonságoknak.
A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesíthető a szavatossági igény. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles velünk közölni.
A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogai elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie részünkre.
Hibás teljesítés esetén a következőket kérheti:
- Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Dioné Kft.- nak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
- Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserését nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a Megrendelőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni - választása szerint árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Szavatossági igényét vevőszolgálatunk elérhetőségeinek bármelyikén jelezheti és a termék átvételekor átadott számla vagy másolatának bemutatása mellett jogosult igénye érvényesítésére.
Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, emailben vagy telefonon jelezze felénk a problémát és a kiszállítást követően rövid időn belül juttassa vissza részünkre a hibás árut. Amint ez megérkezik, a terméket kicseréljük vagy átvesszük javításra. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk.
Rendelés lemondása, elállás joga:
Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük vevőszolgálatunknak telefonon (+36 30 791 5858) vagy emailben (habajatek@gmail.com vagy dione@dione.hu) jelezze. Amennyiben a megrendelés lemondása kiszámlázás és kiszállítás után történt, abban az esetben a szállítási díj a megrendelőt terheli.
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 munkanapon belül. A sértetlen (külső sérelmi nyomoktól, használattól mentesen, eredeti csomagolásban, minden címkével együtt) terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Dioné Kft. címére (Dioné Kft. 1126 Budapest Csörsz u. 7), és 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és/vagy nem tudja hiánytalan csomagolásban, címkékkel együtt cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.
Ha a visszaküldött termék helyett cserét kér (és a termék megfelel az előbb leírt visszavételi feltételeknek), a csomag ismételt kiküldésének díja a Vevőt terheli.
Elállási jogával személyes átvétellel (átvételi pont hiányában) nincs lehetőség. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha az elállásra irányuló nyilatkozatát 14 napon belül (akár a 14.napon) elküldi nekünk. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email értesítés esetén az email küldésének időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Nem veszünk vissza:
- Előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött árut.
- Használt, sérült vagy hibás árut.
- Olyan árut, melyet kimondottan a vásárló igénye és megrendelése szerint lett legyártva, ill. mely speciálisan ennek a vásárlónak lett rendelve.
- Hiányos termékeket (hiányzó részek, kiegészítők vagy csomagolás, hiányzó használati utasítás, stb.).
Személyes adatvédelem:
Dioné Kft. jelen adatvédelmi nyilatkozattal kötelezi magát a látogatók személyes adatainak oly módon történő kezelésére, amely a vonatkozó hatályos jogszabályoknak teljes körűen eleget téve járul hozzá a látogatók biztonságos internetezési lehetőségeinek megteremtéséhez.
Dioné Kft. a látogatók személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályi rendelkezések és más ajánlások érvényre juttatásához szükségesek.
Rendszerünk kialakításánál figyelembe vettük a vonatkozó hatályos jogszabályokat, illetve a fontosabb nemzetközi ajánlásokat, különös tekintettel az alábbiakra:
- A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;
- Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény;
- Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény
- Az Online Privacy Alliance ajánlásai.
A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatokat (név, cím, elérhetőség) kezelésekor az Adatvédelmi Törvényt betartva járunk el. A Megrendelő beleegyezése nélkül nem szolgáltatunk ki adatokat harmadik félnek, kivétel a futárszolgálat, mely céggel megkötött fuvarozási szerződés értelmében az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvényben előírtak szerint kezelik.
Jelszavát titkosan kezeljük és tároljuk, senki nem láthatja, és a bejelentkezésen kívül semmilyen más esetben nem kérjük Öntől! (Olyan jelszó használatát javasoljuk, amely több különböző karakter tartalmaz pl.: kis- és nagybetű, szám, írásjel, de azért könnyen megjegyezhető.)
A megadott email címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel hírlevelünkhöz.
Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre.
Regisztráció törlése:
Jogosult a regisztrációja törlését kérni a dione@dione.hu email címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációja törléséről. Felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi azok törlését. A regisztráció törlését követően, az adatai visszaállítására többé nincs mód, ezért ha a későbbiekben újra rendelni szeretne a honlapról, új regisztrációra lesz szükség.
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu